miercuri, 12 octombrie 2011

Promovarea pe Twitter devine din ce în ce mai atrăgătoare

Veniturile din publicitate se vor tripla, ajungând la 150 milioane dolari, anul acesta
Compania trebuie să îşi mărească numărul de utilizatori şi să demonstreze că promovarea pe paginile sale este eficientă




Anul acesta, veniturile din publicitate ale Twitter se vor tripla, ajungând la 150 milioane dolari, în contextul în care din ce în ce mai multe companii folosesc site-ul de socializare pentru a trimite mesaje de marketing, potrivit companiei de cercetare EMarketer Inc, informează Bloomberg.



Vânzările de publicitate ale Twitter, care a introdus programul de publicitate în aprilie anul trecut, ar putea atinge 250 milioane de dolari, în 2012, a afirmat Debra Aho Williamson, analist la EMarketer, care a lansat săptămâna trecută primul raport multianual despre reţelele de socializate. Printre companiile care se promovează pe Twitter se numără Nissan Motor, Hewlett-Packard şi Starbucks.




Peste 175 milioane de useri




Twitter, care are, la nivel global, peste 175 milioane de useri, concurează cu companii foarte mari, precum Google şi Facebook.



Compania trebuie să îşi mărească numărul de utilizatori şi să demonstreze, în acelaşi timp, că postările pe paginile sale sunt eficiente, a explicat Debra Aho Williamson.
Un studiu din luna decembrie al Pew Research Center spunea că doar 8% din internauţii din Statele Unite utilizează Twitter, a continuat aceasta.



"Compania atrage, cu siguranţă, agenţiile de publicitate", a mai spus analistul, adăugând că diferenţa este reprezentată de modul în care Twitter poate demonstra acestor agenţii că promovarea are rezultate. "Cred că 2011 va fi anul în care vom afla mai multe detalii", a mai spus Debra Aho Williamson.



Twitter, companie fondată în 2006, a anunţat luna trecută că valorează 3,7 miliarde dolari, după ce a primit o finanţare de 200 de milioane de dolari de la firma Kleiner Perkins Caufield & Byers. Compania avea o valoare de 1 miliard de euro, în septembrie 2009, potrivit declaraţiilor, de atunci, ale unei persoane familiare cu situaţia.



Twitter a refuzat să ofere informaţii despre vânzările sale de publicitate.





Ritmul de creştere, asemănător cu cel al Facebook




Ritmul de creştere a veniturilor din publicitate seamănă cu cel al Facebook, a spus Debra Aho Williamson. Facebook, companie înfiinţată în anul 2004, a avut vânzări de publicitate de aproximativ 150 milioane dolari în 2007, iar în anul 2008 şi-a consolidat activităţile de vânzări de publicitate, a explicat aceasta. EMarketer estimează că Facebook a avut în 2010 venituri din publicitate de 1.86 miliarde dolari. Să fii concurentul Facebook nu este uşor, mai ales că liderul reţelelor de socializare are peste 500 de milioane de utilizatori şi foloseşte caracteristicile care sunt disponibile pe Twitter.

Promovarea trendurilor




Pentru a impulsiona vânzările, Twitter va lansa, probabil, un serviciu de vânzări, de tipul "a do-it-yourself", care nu necesită contract cu agenţi de vânzări şi care este similar cu cel al Google şi Facebook, a mai afirmat Debra Aho Williamson. Aceasta a mai explicat că serviciul facilitează promovarea produselor în cadrul întreprinderilor mici şi mijlocii.
"Expansiunea la nivel global va oferi Twitter un avans al vânzărilor, în următorii ani", a continuat analistul. Cea mai vizibilă ofertă de publicitate a Twitter este cea de "promovare a tendinţelor", prin care agenţiile de publicitate plătesc pentru a plasa o listă cu aşa-numite trenduri de discuţii, sau a celor care sunt populare la un moment dat pe Twitter.
De asemenea, compania permite agenţilor de publicitate să se promoveze în rândul utilizatorilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu