joi, 16 iunie 2011

Vinului de Ostrov i se dubleaza consumul

In primele cinci luni ale acestui an, producatorul de vinuri Domeniile Ostrov a inregistrat o crestere a afacerii de peste 150 de procente fata de aceeasi perioada a anului trecut.
„Pentru jumatatea anului ne asteptam la o cifra de afaceri de aproximativ 2,5 milioane euro”, a declarat Adrian Treeroiu, Directorul National de Vanzari al Domeniilor Ostrov.
„In 2011 am vandut deja peste 50 de mii de sticle din gama Domeniile Ostrov. Mizam anul acesta si pe gama Cetatea Durostorum, imbogatita cu un vin sec si alb, Sauvignon Blanc, pe care il lansam in aceasta luna”, a precizat Adrian Treeroiu.
Din anul 2005, la Domeniile Ostrov a fost demarat un amplu proces investitional constand in reconversia plantatiilor prin programe anuale succesive, sisteme de irigatii, dotarea cu echipamente si utilaje specifice, precum si modernizarea celor doua statii de vinificatie la standarde internationale ultramoderne. Volumul total al investitiilor se ridica la 24 de milioane de euro.
Principalele game de vinuri din portofoliul Domeniilor Ostrov sunt Cetatea Durostorum, Canaraua Fetii, Domeniile Ostrov, Cosa di Vino si Vinaria Ostrov. Acestea sunt listate acum in retele de retail precum Metro, Selgros, Real, Cora, Kaufland, Auchan sau Lidl.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu