joi, 16 iunie 2011

.Mol Romania sub conducerea celui mai tanar CEO al unei firme petroliere, Kinga Daradics

Din 2003 am început să lucrez la MOL în backoffice, după care am avansat la nivel de grup unde m-am ocupat cu managementul cardurilor de carburant pentru flotele comerciale. Apoi am ajuns să coordonez strategiile acestei divizii la nivelul a nouă ţări în care grupul MOL este prezent, printre care şi România. A fost o perioadă intensă de dezvoltare pentru că am cunoscut mulţi oameni şi multe culturi. Mă consider o persoană cosmopolită", spune Daradics, care de la începutul lunii mai a devenit CEO-ul şi country manager al MOL România, înlocuindu-l din funcţie pe Szabolcs Ferencz.
Daradics devine astfel a doua femeie aflată în funcţia de CEO a unei companii petroliere, după Mariana Gheorghe, care conduce Petrom, cea mai mare companie din România, din 2006.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu