joi, 16 iunie 2011

Scandia Sibiu in "haine" noi

Scandia Food relanseaza marca Scandia Sibiu, cu o ampla campanie de comunicare ce completeaza noua identitate vizuala, noul design de eticheta si noul slogan „Scandia Sibiu – Bunatati romanesti cu dichis. Ca la 1922”.
De asemenea, compania propune un portofoliu de produse preparate dupa retete indelung perfectionate, inspirate din cultura culinara romaneasca de la 1922.Odata cu relansarea marcii, pe piata vor fi disponibile si doua variante noi de pate: pate de fazan si pate de curcan, produse care vor beneficia atat de o campanie de degustare in magazinele de tip comert modern, precum si de materiale de comunicare la punctele de vanzare.„Atentia la detaliu si preocuparea pentru mancarea cu dichis, pregatita cu grija si inspirata din retete rafinate sunt elementele cheie pe care se fundamenteaza marca Scandia Sibiu, alaturi, bineinteles, de toate valorile culinare pe care aceasta le pretuieste si le respecta de atata vreme. Acum, Scandia Sibiu se constituie intr-o marca ce sustine, prin notorietate si credibilitate, atat produse gata preparate la conserva (Pate Scandia Sibiu, Mancaruri Scandia Sibiu, Carne si Sunca Scandia Sibiu), cat si mezeluri, restaurante cu servire rapida si bacanii cu dichis”, a declarat Alexandra Bucur, Brand Manager Scandia Sibiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu