sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Cel mai de pret desert

Deoarece placerile oamenilor nu se limiteaza doar la jocuri, calatorii sau internet, in urmatorul articol am prezentat o persoana care a reusit sa construiasca un imperiu bazandu-se pe slabiciunea cea mai mare: dulciurile. Ce poate fi mai irezistibil decat un desert din ciocolata?

http://www.youtube.com/watch?v=zcz_gVaEy-s

Nutella, Ferrero Rocher, Rafaello, Kinder si poate un Tic Tac la sfarsit? V-am starnit interesul? Acelasi lucru se intampla zilnic, cand aproximativ 6 milioane de oameni renunta la calorii si diete cumparand un ou Kinder. Toate aceste dulciuri sunt regasite sub acelasi brand, Ferrero, denumit dupa Michele Ferrero, omul din spatele acestui imperiu de ciocolata.

Desi se fereste sa apara in public, impreuna cu familia sa, Michele Ferrero este cel mai bogat italian desemnat de topul Forbes, cu o avere de 17 miliarde de $, ocupand locul 28 in lume. Pentru mai multe detalii despre top click aici...

Dupa al doilea razboi mondial, Michele s-a gandit sa creeze dulciuri care sa semene cu ciocolata, dar care sa aiba in componenta sa si ingrediente mai ieftine, precum alunele de padure, gasite din abundenta in regiunea in care locuia.

Pana la inceputul anilor '50, el detinea deja 200 de camioane care livrau dulciurile catre toate regiunile Italiei, iar dupa cativa ani detinea cea mai mare flota de masini din Italia, dupa armata nationala. In prezent Michele are peste 21.000 de angajati si 18 fabrici la nivel mondial. Pentru mai multe informatii click aici...

Ouale de ciocolata Kinder, care ascund figurine de jucarie in interiorul lor, au fost lansate pentru prima data in 1974. Dupa o absenta de 9 ani in Romania, Grupul Lowe & Partners, Initiative si HyperActive au ajutat la relansarea Kinder Surprise. Totul a inceput cu o campanie publicitara in care era adresata intrebarea: Care e surpriza toamnei? In doar doua saptamani, din curiozitate, 300 000 de oameni au intrat pe site-ul propus. Evenimentul a fost de amploare, realizandu-se si un record mondial. Pentru mai multe informatii click aici...

Si pentru ca nu putea lipsi nici de Facebook, pagina de internet a faimoasei Nutella se afla in topul celor care au adunat cei mai multi fani. Click aici...

In concluzie, desi se crede ca internetul, gadgeturile si entertainmentul reprezinta business-urile de viitor nu trebuie sa neglijam nici industria alimentara. Suntem consumatori si prioritatea pana la pagina de facebook e reprezinta mancarea. Exista imperii create si in alte domenii decat cela care cuprind tehnologie. Dupa parerea mea in cazul in care visam la o afacere, trebuie sa ne alegem si alte domenii, care nu au fost destul dezvoltate. Ideea de baza pentru o afacere profitabila ramane ca produsul sa fie inovativ, necesar omului, mereu imbunatatit si intens mediatizat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu