sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Creează-ţi şi administrează-ţi un blog pentru succesul afacerii tale

Vremurile în care îţi promovezi produsele spunându-le potenţialilor cumpărători să le cumpere pentru că sunt cele mai bune încep să apună. Oamenii cunosc foarte bine funcţia reclamei clasice, care nu mai are acelaşi impact asupra potenţialilor clienţi pe care îl avea acum câţiva ani. În schimb consumatorii preferă să se informeze asupra produselor şi în acest scop folosesc de obicei internetul. Cea mai credibila sursa de informaţii nu o reprezintă site-ul ofertantului, pe care se găsesc preponderent informaţii cu caracter publicitar ci forumuri şi bloguri pe care sunt postate păreri ale utilizatorilor produselor respective.
Şi ca să afli acele păreri fără a fi nevoit să cauţi uneori acul în carul cu fân e perfect pentru tine ca ofertant dacă ai propriul blog prin care să-ţi informezi potenţialii clienţi cu privire la noutăţi, să le dai sfaturi sau să le vinzi ponturi şi în acelaşi timp să-i determini să-şi posteze părerile legate de produsele tale. Este exact feed-back-ul de care ai nevoie pentru optimizarea produselor sau serviciilor tale. În primul rând este publicitatea cea mai eficientă, dacă mesajele clienţilor sunt pozitive. Altfel crearea şi administrarea blog-ului este cu dus-întors. Este suficient să apară câteva mesaje negative la adresa companiei tale, care să ducă la scăderea vânzărilor. Chiar şi aşa partea pozitivă prevalează – şti în fiecare moment, cum eşti perceput de clienţii tăi. Te vei gândi poate, că oamenii nu îşi spun părerea, nu au timp de aşa ceva, nu îi preocupă astfel de lucruri şi atunci pe blog vor apărea prea puţine postări pentru a avea vreun efect, fie el pozitiv sau negativ asupra potenţialilor cumpărători. Absolut fals. Oamenilor le place să comunice între ei, să-şi exprime gândurile, ceea ce le dă un sentiment de eliberare şi de bună dispoziţie. Astfel ei îşi exprimă entuziasmul cu privire la un produs de care sunt încântaţi în ideea de a face cunoscut semenilor faptul că acel produs este bun. Totodată sunt conştienţi că astfel fac reclamă ofertantului şi îşi exprimă părerea pozitivă în semn de recunoştiinţă pentru felul în care au fost trataţi sau pentru calitatea superioară a produsului achiziţionat. Dacă sunt total nemulţumiţi de produs, îşi vor exprima nemulţumirea pentru ca alţii să fie informaţi şi să nu păţească ce au păţit ei.
Iar dacă vei constata că nimeni nu se înghesuie să scrie despre produsele tale pe blog atunci poţi organiza diverse concursuri online care să-i determine pe clienţi să acţioneze în acest sens.
Dacă şi atunci doreşti să cunoşti mai multe păreri, decât cele postate pe blogul tău şi găseşti bloguri pe care consumatorii scriu despre tine atunci poţi cu uşurinţă să urmăreşti şi acele bloguri, optând pentru primirea de update-uri ale acestora via e-mail.
Nu în ultimul rând dacă blogul tău este realizat corect pe google vor apărea postările tale de îndată ce le publici pe blog.
Ei, ce mai aştepţi? Creează un blog pentru afacerea ta şi bucură-te de succesul care va urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu