miercuri, 12 ianuarie 2011

Trocul, moneda de schimb in 2010

Cu siguranta cu totii avem o gramada de haine pe care nu le mai imbracam din diferite motive.
De obicei le aruncam sau le uitam in sifonier … insa acum avem posibilitatea sa le dam la schimb cu altele care consideram ca ar merita un loc in garderoba noastra.

Platforma TrendZone iti ofera un spatiu virtual un caracter social unde poti face schimb de produse, le poti arata prietenelor cele mai trendy si recent achizitionate obiecte vestimentare si accesorii cu care te mandresti, puteti comenta impreuna produsele celorlalti utilizatori, si iti poti achizitiona produsele la care ai visat simplu si rapid.

Iti oferă posibilitatea de a face cunoscute garderoba si stilul tau original in randul celorlalti si totodata facilitează schimbul de produse, dar si vanzarea si cumpararea de produse la preturi pe care ai acum posibiliatatea sa le negociezi.

Un studiu elaborat a demonstrat ca “moneda de schimb” a anului 2010 a fost schimbul propriu-zis.

TrendZone a inteles problemele pe care le-a impus criza financiara, asa ca a venit cu o solutie pentru toti – facilitarea schimbului de produse intre utilizatori.

Incepand de la produse simple si articole vestimenare, pana la autoturisme, schimbul a luat amploare pe timp de criza, dandu-le romanilor sansa de a se “innoi” fara a scoate deloc bani din portofel, sau cu sume foarte mici comparativ cu pretul real, oferind ceva la schimb.

Aceasta solutie inovativa a fost mai mult decat eficienta in anul care s-a incheiat.

Va invit sa vizionati un reportaj cu mai multe informatii despre acest fenomen si despre cum TrendZone va ofera aceasta posibilitate si beneficiu de a schimba produse prin intermediul platformei:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu