Prin intermediul noului instrument de targetare demografica de mesaje publicitare de la Neogen, advertiserii pot atinge clientii din anumite regiuni sau orase, avand posibilitatea realizarii unor segmentari complexe in functie de varsta, sexul, locatia, domeniul de activitate si ocupatia utilizatorilor, conform declaratiilor companiei. Cu aceasta lansare Neogen a intrat pe piata marketingului direct online.
Neogen este, de fapt, cel mai mare portal romanesc ce vizeaza site-uri de socializare de la noi, motiv pentru care are si un public numeros, pe masura profitului.
"Atat afacerile mai mici cat si companiile mari pot targeta usor multiple locatii, oferind campaniilor de publicitate online mai multa eficienta si flexibilitate. Mesajele publicitare sunt trimise direct in casuta de mesaje a utilizatorilor selectati, iar posibilitea de personlizare a mesajului, folosind editarea HTML ofera o flexibilitate mai mare in modul in care este construita campania publicitara. Pretul este de 0.05 Euro pentru fiecare mesaj citit", au mai spus oficialii, pentru www.SMARTfinancial.ro.
Neogen mai ofera un sistem de preturi flexibile care ofera oportunitatea de setare a pretului pe care un advertiser este dispus sa il plateasca pentru fiecare reclama; companiile pot licita pentru spatiul de reclama, campaniile cu un pret ridicat fiind afisate prioritar. Odata cu introducerea posibilitatii de creare a unor campanii de mesaje publicitare, Neogen a introdus si posibilitatea de plata prepay, companiile putand alege propria metoda de plata post-pay sau pre-pay.
Aceasta metodologie este, dupa parerea mea, una eficienta de atragere a clientilor si de mentinere si atingere a target-urilor propuse (cresterea rapida si eficienta a clientilor fata de un nou produs/serviciu marca Neogen, cresterea cifrelor de vizitare profil). Am observat, de asemenea, in ultima vreme ca primesc pe mailul personal, newsletter si anunturi de la Neogen cu diverse concursuri.
Concursurile sunt tentante, in sensul ca ai (cica) sansa de a castiga un Hummer H3 daca participi la "pulsul orasului", lucru care se refera la introducere pe contul site-ului a anumitor informatii de actualitate si, mai ales personale, postare alte anumite conditii, printre care si invitarea altor prieteni sa voteze datele postatate si, la randul lor, sa procedeze la fel.
Ca la banca, iti cere datele, dar si pe ale cunoscutilor, ca doar au si ei nevoie de clienti.
Cu toate acestea, site-urilor de tip Neogen le merge treaba, romanul pentru un Hummer sau chiar un breloc, fiind in stare sa participe la tot soiul de competitii si incercari, cu atat mai mult cu cat este pe net (nu ma vede, nu il vad si nu am nimic de pierdut-teoretic).
Neogen este, de fapt, cel mai mare portal romanesc ce vizeaza site-uri de socializare de la noi, motiv pentru care are si un public numeros, pe masura profitului.
"Atat afacerile mai mici cat si companiile mari pot targeta usor multiple locatii, oferind campaniilor de publicitate online mai multa eficienta si flexibilitate. Mesajele publicitare sunt trimise direct in casuta de mesaje a utilizatorilor selectati, iar posibilitea de personlizare a mesajului, folosind editarea HTML ofera o flexibilitate mai mare in modul in care este construita campania publicitara. Pretul este de 0.05 Euro pentru fiecare mesaj citit", au mai spus oficialii, pentru www.SMARTfinancial.ro.
Neogen mai ofera un sistem de preturi flexibile care ofera oportunitatea de setare a pretului pe care un advertiser este dispus sa il plateasca pentru fiecare reclama; companiile pot licita pentru spatiul de reclama, campaniile cu un pret ridicat fiind afisate prioritar. Odata cu introducerea posibilitatii de creare a unor campanii de mesaje publicitare, Neogen a introdus si posibilitatea de plata prepay, companiile putand alege propria metoda de plata post-pay sau pre-pay.
Aceasta metodologie este, dupa parerea mea, una eficienta de atragere a clientilor si de mentinere si atingere a target-urilor propuse (cresterea rapida si eficienta a clientilor fata de un nou produs/serviciu marca Neogen, cresterea cifrelor de vizitare profil). Am observat, de asemenea, in ultima vreme ca primesc pe mailul personal, newsletter si anunturi de la Neogen cu diverse concursuri.
Concursurile sunt tentante, in sensul ca ai (cica) sansa de a castiga un Hummer H3 daca participi la "pulsul orasului", lucru care se refera la introducere pe contul site-ului a anumitor informatii de actualitate si, mai ales personale, postare alte anumite conditii, printre care si invitarea altor prieteni sa voteze datele postatate si, la randul lor, sa procedeze la fel.
Ca la banca, iti cere datele, dar si pe ale cunoscutilor, ca doar au si ei nevoie de clienti.
Cu toate acestea, site-urilor de tip Neogen le merge treaba, romanul pentru un Hummer sau chiar un breloc, fiind in stare sa participe la tot soiul de competitii si incercari, cu atat mai mult cu cat este pe net (nu ma vede, nu il vad si nu am nimic de pierdut-teoretic).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu