vineri, 7 ianuarie 2011

Noul Val E-commerce 3.0 ?!?

Daca voi va ganditi ca E-commerce 3.0 este un program pentru messenger sau poate pentru telefonul vostru Nokia atunci sa stiti ca va inselati amarnic.E-commerce 3.0 este noua tendinta de management in domeniul e-commerce sau mai bine zis a comertului electronic. O companie dincolo de obiectivele declarate, de a creste ca firma si de a obtine profit, are nevoie si de o alta abordare moderna si de asemenea are nevoie de o strategie bine pusa la punct in ceea ce priveste e-commerce.

Preocuparea unei firme este urmatoarea: se bazeaza pe vanzarea directa in magazine sau doreste sa se extinda si sa se promoveze si vinde si in reteaua online. Tot ce se doreste este o afacere performanta si asta se poate realiza printr-o strategie de marketing bine pusa la punct.

Doresti sa ai clienti cat mai multi care sa achizitioneze in-line, dar doresti sa ai si clienti multumiti care sa revina si care sa devina fideli cumparaturilor online din magazinul tau virtual? Relatia comerciant-client in lumea online este aceasi ca si pana acum, nimic nu a aparut nou sub soare. Daca esti comericant online si doresti sa castigi o cota de piata cat mai rapid posibil atunci trebuie sa te astepti si la costuri mari pe termen scurt. Tocmai un bun comportament si o atitudine corecta fata de client iti poate aduce un client pe o perioada lunga de timp care sa cumpere produsele tale de pe internet doar pentru ca este un client loial firmei tale.

Abordarea unei strategii corecte este un punct vital in viata fiecarei companii, fie ca isi desfasoara activitatea clasic sau pe online. Exista insa o diferenta intre modul in care iti managerezi o afacere e-commerce care porneste complet de la zero, comparative cu felu in care se conduce o inteprindere cu o cifra de afacere de 50 de milioane de dolari.

Companiile trebuie sa se asigure ca tehnologia folosita si personalul angajat sunt la cel mai inalt nivel posibil in aceasta lume e-commerce. Orice probelma care duce la o intarziere pentru firma se poate traduce ca o pierdere in bani, si de aceea obiectivele in ceea ce priveste vanzarile si cota de piata nu trebuie sa fie mai mari decat poate permite potentialul acelui magazine online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu