joi, 10 noiembrie 2011

Cum să-ți promovezi afacerea pe Facebook?

Cum să-ți promovezi afacerea pe Facebook?

Este bine știut faptul că rețeaua de socializare Facebook se apropie de pragul de 700 de utilizatori drept pentru care multe companii s-au gândit că așa vor da lovitura și își vor crește vânzările/veniturile prin promovarea pe Facebook.

Până aici nimic neobișnuit, pentru că în fond, scopul oricărei organizații este acela de a obține profit, neobișnuită este maniera în care aceste companii abordează intrarea pe Facebook.

· În primul rând companiile respective își crează un cont special și nu o

pagină de Facebook prin intermediul căreia clienții/ potențialii clienți să dea Like paginii respective.

· O dată creată pagina respectivă, aceasta trebuie promovată. Cum?

Păi utilizând un “Page badge”, un buton de «Like « sau printr-o campanie contra cost lucru pe care nu ai putea să-l faci în cazul în care îți creezi un cont (mă refer la campania contra cost).

· Apoi conținutul paginii trebuie să cuprindă update-uri realizate cu o

anumită frecvență, să fie interesante, funny, dar mai ales relevante și nu în ultimul rând să nu aibă un caracter prea formal (doar discutăm de promovarea afacerii pe site-uri de socializare).

· De asemenea, mesajul ce vrea a fi transmis prin intermediul paginii de

Facebook nu trebuie să fie alcătuit doar dintr-o înșiruire de cuvinte ceea ce ar conduce la o lipsă de imaginație din partea companiei, se poate așadar apela cu încredere la o imagine sau la un video care vor fi cu siguranță mult mai expresive.

· Și nu în ultimul rând trebuie pus accent pe feedback. Rolul unei rețele

de socializare este acela de a facilita comunicarea, iar feedback-ul reprezintă modalitatea prin care oraganizația știe cum se situează ca și imagine în rândul clienților. Un feedback pozitiv va aduce mulțumiri din partea companiei, în timp ce unul negativ va încerca o ameliorare.

În concluzie dacă vrei să-ți promovezi afacerea pe Facebook nu e de ajuns doar să-ți creezi o pagină ci și să fi pe cât mai mult posibil prezent pe acea pagină și să aduci tot timpul ceva nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu